Keepersdagen maakt gebruik van cookies voor functionele en analytische doeleinden. Door deze website te bezoeken en/of de applicatie te gebruiken stem je in met het gebruik hiervan.
Veel gestelde vragen
app
Waarom kan ik niet inloggen in de app?
Als je niet kunt inloggen kan dat verschillende oorzaken hebben;
- De gebruikersnaam is onjuist: Controleer of je het e-mailadres gebruikt dat ook is vastgelegd in het systeem. Weet je het e-mailadres niet meer? Neem dan contact op met een kaderlid van jouw locatie met superrechten.
- Het wachtwoord is onjuist: Controleer of je het juiste wachtwoord gebruikt. Weet je het wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.
- De locatie is onjuist: Controleer of je de juiste locatie van de juiste omgeving (in dit geval: "Productie") hebt gekozen.
- Jouw account is niet toegelaten tot het gebruik van de app. Neem contact op met een kaderlid van jouw locatie met superrechten.
- Je probeert in te loggen met een beheerdersaccount. Beheerders hebben geen toegang tot de app.
web
Waarom kan ik niet inloggen in de webapplicatie?
Als je niet kunt inloggen kan dat verschillende oorzaken hebben.
Indien je een kaderlid bent;
- De gebruikersnaam is onjuist: Controleer of je het e-mailadres gebruikt dat ook is vastgelegd in het systeem. Weet je het e-mailadres niet meer? Neem dan contact op met een kaderlid van jouw locatie met superrechten.
- Het wachtwoord is onjuist: Controleer of je het juiste wachtwoord gebruikt. Weet je het wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.
- Het eenmalige wachtwoord (OTP) is onjuist: Controleer of je het juiste eenmalige wachtwoord uit de externe app hebt overgenomen.
- De locatie is onjuist: Controleer of je de juiste locatie hebt gekozen.
- Jouw account is niet toegelaten tot het gebruik van de webapplicatie. Neem contact op met een kaderlid van jouw locatie met superrechten.
Indien je een beheerder bent;
- De gebruikersnaam is onjuist: Controleer of je het e-mailadres gebruikt dat ook is vastgelegd in het systeem. Weet je het e-mailadres niet meer? Neem dan contact met ons op.
- Het wachtwoord is onjuist: Controleer of je het juiste wachtwoord gebruikt. Weet je het wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.
- Het eenmalige wachtwoord (OTP) is onjuist: Controleer of je het juiste eenmalige wachtwoord uit de externe app hebt overgenomen.
- Je hebt een locatie gekozen. Beheerders dienen geen locatie te kiezen op het inlogformulier.
web
Waaraan moet een wachtwoord voldoen?
Een wachtwoord dient te voldoen aan de volgende eisen;
- Minimaal 10 tekens lang
- Tenminste één hoofdletter (A-Z)
- Tenminste één kleine letter (a-z)
- Tenminste één cijfer (0-9)
app
Op welke toestellen werkt de app?
Onze app werkt momenteel op de volgende toestellen;
- Android telefoon met Android versie 5.1 of hoger
- Android tablet met Android versie 5.1 of hoger*
- iPad met iPadOS versie 10.0 of hoger*
- iPhone met iOS versie 10.0 of hoger
- iPod Touch met iOS versie 10.0 of hoger*
- MacBook met een Apple M1-chip en MacOS versie 11.0 of hoger*
*) Hoewel de app wel werkt op deze toestellen wordt deze niet door ons actief ondersteund.
app
Welke versies van de app worden ondersteund?
Er wordt uitsluitend ondersteuning geboden op de meest recente versie van de app. Momenteel is de meest recente versie 1.9.1.
Eén maand nadat een nieuwere versie van de app beschikbaar is gekomen stopt de werking van alle oudere versies van de app. Gedurende deze maand is een correcte werking van oudere versies van de app niet gegarandeerd. Het is dan ook van belang regelmatig de app bij te werken. Klik hier om de nieuwste versie van de app te downloaden.
web
In welke browsers werkt de webapplicatie?
Onze webapplicatie werkt in vrijwel alle browsers mits de meest recente versie wordt gebruikt. De meest recente versie van de volgende browsers worden door ons actief ondersteunt, waarvan wij Chrome adviseren;
- Chrome
- Edge
- Firefox
- Safari
app
Waar kan ik de app downloaden?
Klik hier om de app te downloaden.
app
Waarom zie ik geen groepen in de app?
Als je geen groepen ziet kan dat verschillende oorzaken hebben;
- Er is geen enkele editie momenteel actief waaraan jij verbonden bent. Elke editie heeft een begin- en einddatum.
- Je bent niet ingedeeld bij een groep en hebt geen superrechten. Kaderleden met superrechten zien alle groepen van de actieve editie.
app
Waarom zie ik geen onderdelen in de app?
Als je geen onderdelen ziet kan dat verschillende oorzaken hebben;
- Er is geen enkele editie momenteel actief waaraan jij verbonden bent. Elke editie heeft een begin- en einddatum.
- Er is geen enkel onderdeel momenteel actief. Elk onderdeel heeft een begindatum/-tijd en einddatum/-tijd.
- Je bent niet ingedeeld bij een groep en hebt geen superrechten. Kaderleden met superrechten zien alle onderdelen van de actieve editie.
Wat is het verschil tussen punten en scores?
Naast het bijhouden van punten houden wij ook een unieke scoretelling bij.
De puntentelling is zoals je dat waarschijnlijk al kent; afhankelijk van of de speler wint, gelijk speelt of verliest krijgt hij/zij een aantal punten. Als de speler niet speelt, krijgt hij/zij ook geen punten.
In die laatste zin speelt eigenlijk juist het probleem. Stel je voor dat er een toernooi wordt gespeeld over 5 wedstrijden per team;
- Speler A wint de eerste wedstrijd en speelt de tweede wedstrijd gelijk = 4 punten uit 2 wedstrijden
- Speler B wint de eerste wedstrijd en staat de tweede wedstrijd 'buitenspel' = 3 punten uit 1 wedstrijd
Puur kijkend naar punten wint speler A het onderdeel. Maar is dat ook zo eerlijk? Want speler B daarentegen heeft een hoger aandeel van de punten die hij/zij kon halen behaald.
Door een score toe te kennen, heeft iedereen even veel kans om bovenaan te eindigen. Voor het voorbeeld hiervoor;
- Speler A behaalt 4 van de 6 punten uit 2 van de 5 wedstrijden = een score van 10
- Speler B behaalt 3 van de 3 punten uit 1 van de 5 wedstrijden = een score van 15
Kijkend naar de score wint speler B het onderdeel.
Wat is het verschil tussen delen en rondes?
Voor elk deel worden de teams opnieuw bepaald. Echter tussen de rondes (van hetzelfde deel) wisselen de teamsamenstellingen niet.
Een individueel toernooi heeft dus altijd meerdere delen met steeds één ronde.
Waar kan ik een suggestie ter verbetering aandragen?
Als je een suggestie wilt aandragen kun je contact met ons opnemen.
Wat kost het gebruik van Keepersdagen?
Omdat het ontwikkelen van de app en webapplicatie veel tijd kost en er daarnaast ook kosten verbonden zijn aan bijvoorbeeld het infrastructurele stuk worden er kosten in rekening gebracht. Deze kosten zijn afhankelijk van verschillende factoren en daarom is er geen standaardprijs. Voor een prijsopgave op maat kun je contact met ons opnemen.
Voor het downloaden en gebruik van de app worden geen extra kosten in rekening gebracht. De app is voor iedereen gratis te gebruiken, mits het kaderlid in het systeem is geregistreerd onder jouw locatie.
Doen jullie ook aan sponsoring?
Enerzijds vragen wij een bescheiden bedrag voor het gebruik van onze app en webapplicatie. Anderzijds ondersteunen wij ook graag goede maatschappelijke evenementen. Helaas kunnen wij echter niet iedereen (volledig) sponsoren, vandaar dat wij verschillende categorieën hanteren voor de sponsoring. Onze sponsoring is altijd in natura, dat wil zeggen dat wij bij sponsoring korting geven op het gebruik van Keepersdagen. Er wordt nooit een bedrag uitgekeerd en de sponsoring is ook niet om te zetten in een geldbedrag.
Wanneer je graag in aanmerking wilt komen voor sponsoring kun je contact met ons opnemen. Zet hierbij duidelijk uiteen wat jullie evenement inhoudt, hoeveel spelers er zullen deelnemen (eventueel naar verwachting) en welke tegenprestaties jullie kunnen bieden.
Hebben jullie ook een telefoonnummer?
Wij hebben geen telefoonnummer. De tijd kunnen we hierdoor efficiënter benutten, waardoor de kosten die we moeten berekenen voor Keepersdagen laag kunnen blijven.
Voor alle vragen kun je dus uitsluitend per e-mail contact met ons opnemen.
Binnen welke termijn kan ik een reactie van jullie verwachten?
Ons streven is om alle helpdesk vragen binnen 24 uur te beantwoorden. Voor alle overige vragen hanteren wij een maximale responstijd van 72 uur. In de meeste gevallen zul je echter (veel) sneller een reactie van ons kunnen verwachten.
Het is mogelijk om bij helpdesk vragen, tegen een meerprijs, tijdens jouw evenement binnen 4 uur een reactie van ons te ontvangen. Neem hiervoor contact met ons op.
Mijn vraag staat er niet tussen. En nu?
Als jouw vraag hier niet bij staat, kun je contact met ons opnemen.